1prensannesi__ Kızlar 38+3 haftalığım 3 cm açılmam var doktoruma sormayı unuttum burda çok duydum adaçayı içip son aylarda doğumda faydasını gören açılmayı kolaylaştıran faydası var mı veya bı zararı varmıdır acaba aranızda kullanan varmı?
gulagaci 1prensannesi__ bende bugün 38+3 bana da bi arkadaş tavsiye etti aldım ama bitki caylarinin genelini içemiyorum zaten de buna da limon sıkıp 2 kez içtim daha iyi gelir mi acaba veya zarari var midir
Aaaysee 1prensannesi__ ablam doğuma gideceği günde adacayi içip ananas yedi ikisinin faydasını da gördü canım dene istersen zarar gelmez
1prensannesi__ gulagaci Bende bilmiyorum canım çok duydum burda doktoruma sormayı da unuttum illa faydasını gören vardır diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
1prensannesi__ Aaaysee Maşallah rabbim bağışlasın🥰 Çay şeklinde olanı mı içti canım yoksa aktardan alıp kendimi demledi acaba?Bende bugün aldım aktardaki kendi tohumu daha faydalı olur diye düşündüm.
Prensannesiiiiiii 1prensannesi__ bende 12 gün önce doğum yaptım iki üç gün üst üste birer bardak içtim 38+4 te doğum yaptım faydası olmuştur diye düşünüyorum
1prensannesi__ Prensannesiiiiiii Maşallah canım rabbim bağışlasın 🥰 Çay şeklinde olandan hazır mı aldın yoksa aktardan alıp kendin mi demledim?Bende bugün aldım aktardaki kendi tohumu daha faydalı olur diye düşündüm.Bide ayriyetten açılmayı ilerletmek için neler yaptın?😊
Aaaysee 1prensannesi__ Allah razı olsun 🌸kendi demliyordu canım hatta kayınvalidesi kendi yetistirmisti köyde onu demliyordu aktardaki daha iyidir yani hazır çaydansa,doğum hikayesi vardı hatta yazmıştı oraya sanki istersen etiketlim seni oku 🥰
Prensannesiiiiiii 1prensannesi__ canım ben normal liptonun poşet çayı olandan içiyordum ilk başta düzenli içmedim iki gün üst üste içince cuma gecesi Nişanim geldi Nişanımin geldiğini fark edince hemen duşa girdim sıcak suyla duş aldım belime falan tuttum ertesi güne kadar devam etti öğlen gibi sancılarım başladı düzenli bir şekilde ikindi gibi hastaneye gittim açılmam 3 cm olmuştu eve geldim duş aldım yemek yedim hafif kanamam olunca tekrar gittim açılmam 6 cm olmuştu hastaneye gitmeden bir kaç tane hurma yedim saat 7 gibi yatışım yapıldı 11 de oğlumu kucağıma aldım kusura bakmayın biraz geç cevap verdim anca vakit bulabildim
132025 1prensannesi__ 39+4 doğumu kolaylaştırdığına dair bir kanıt bir bilgi yok zararı da olabilir ben önermiyorum dedi
Gezgin01 1prensannesi__ doktorunuza sorun bence bana ebe soyledi iç diye açılma var mı diye kontrol etmesi ama günlük 1 fincan adaçayı iç dedi
1prensannesi__ gulagaci Aaa ne güzel aynı haftada gündeyiz maşallah 😍 Sancılarınız nasıl peki açılma vs varmı sizdede?🙂
gulagaci 1prensannesi__ yok suan ağrı sancı hiç bsey yok baklm sali günü randevumjz var o zamana 39 olyor ne diycek doktorumuz