Brck0303 yaa çok geçmiş olsun canım bende çok aşırı terleme vardı yanıyordum üşümek imkansızdı bide benim doğum yakın ya o yüzden çok terliyorum soğuyorum hastalanmamın sebebi de o zaten. Ben sıcak suya limon sıkıp içtim canım bide bal attım içine balda antibiyotik varmış ya o geçirdi galiba ilaç falan kullanmadım yani bende bide son zaman mandalina tükettim öyle geçti sayılır günde 3 4 litre de su içiyorum onu da ılık içtim öyle canım