Hurmuz16 Bebis_annesi51 inşallah daha da iyi olursun çok zor hamileyken grip bide benim 2 yaşında kızım var benden onada geçti ikimizde çok zor atlattık bide hamile olunca çok zor oluyor
Bebis_annesi51 Hurmuz16 inşallah canım aynen zor oluyor ya. Hım maşallah Allah bağışlasın canım tabi senin iş daha zormuş Allah yardım etsin
Hurmuz16 Bebis_annesi51 amin amin inşallah canım rabbim hepimize yardım etsin inşallah her kolayın bazen zorluğu oluyor tabikide
Nursemablk Bebis_annesi51 malasef doğal yolla geçmiyor canım, 2 haftadır bende hastaydım bugünlerde iyiyim şükür.. Bol sıvı, bol vitamin anca öyle geçiyor. Ben günde 2-3 kere nane limon içiyordum 🤗🤗