Zuzu6901 benim şöyle oldu yemek yedim diyelim üzerinden iki üç saat geçti bir şey yemezsem aniden bir açlık bastırıyor yıllarıdır yememisim gibi sonra elim ayağım gidiyor fenalasmaya başlıyorum hala bir şey yemediysem bu sefer panik atak başlıyor bir şey yemezsem bayılıcam ölücem kaygısı geliyor ama tabi benim panik atak sorunum da var o yüzden bu hale geliyorum acıkınca