Hayatbilgisi Kizlar bugün 3 te yemek yedim . Yarım saat önce yarım ekmek arası yedim . Şimdi yine midem kazinmaya başladı . Korkmaya başladım kendim den son dört beş gündür böyle bu nedir ya 🤣🤣🤣 yiye yiye çok kilo alcam .
Prenses34_annesi Hayatbilgisi korkma yanlız değilsin bende böyleyim sanki 4-5 gündür yemek vermemişlerde o derece yiyorum artik
Zuzu6901 Hayatbilgisi sorma bacım 30. Haftaya giricem bende de başladı. Midem kazanınca da bulantı başlıyor hemen. İnşallah çok kilo almadan dogururuz 😂😂
hayalperest2310 Hayatbilgisi 20 haftalık olcam daha iştahta bir gelişme yok zorla yiyom denilebilir sonraki haftalarda be olur bilemem
Adel_Neva Zuzu6901 çabuk acıkma mide kazınması çok şeker tükettiğiniz anlamına gelebilir bana da reaktif hipoglisemi dedi doktor çaya şeker atmam bile yasak
Zuzu6901 Adel_Neva aksine şekerli herşeyden tiksindim kuzu ben hamilelikte. Meyve bile yemiyordum sırf sekelrli diye, yeni yeni yemeye başladım ama tatlı şeyler çok yemiyorum yine de doktoruma sorayım canım teşekkür ederim