Ben ilk doğumumda sezaryan höbeğim çok kalmıştı yamuna çelik balenli korse almıştım çokta phalıydı tabi ama asla kullanamadm dikiş sıkma dik tutma gibi özelliklerinden dolayı hem rahatsz edici hem dikişler için riskli sonrası içinse gayet güzel bir korsee…