berosunannesii korse önerebilir misiniz? sezeryan sonrası ne zaman kullanmaya başladınız işe yaradı mı hangi marka daha iyi
Baharsss berosunannesii bende merak ediyorum etkili bişey bulabilsek bari bazı korseler bi halta yaramıyo
Baharsss berosunannesii bu arada biraz araştırdım ve lila korse ayda 5-6 cm incelme sağlıyomuş bide owli korse doğum sonrası korse olarak öneriliyormuş
zamaneannesi80 berosunannesii bende şurda durayım korse arayışındayım.. owli yi okudum bugün form da ama daha uygun varmı diye bakıyorum 😂
Esmakrds berosunannesii ben yamuna korseyi aldım. Yorumlarında doğumdan sonra kullananlar çok memnun kalmış
zamaneannesi80 berosunannesii post yukarı ⬆️ post yukarı ⬆️ 🤣🤣🤣 ya hangi tarz rahat kullanılır bilemiyor insan
berosunannesii zamaneannesi80 oyle valla trendyola yazıyorsun bi sürü model marka cıkıyor iyi yorum kötü yorum karışık insan güvenemiyo ki bize almış kullanmış memnun kalmış birileri lazım 😅😅
zamaneannesi80 berosunannesii aynen iyisinide yazan var kötüsünü de 😂 Cumartesi randevum var doktoruma soracam zaten 😂 hangi tarz tavsiye ediyor diye yoksa trendyol a bakmakla olmayacak bu iş😂
Esmakrds berosunannesii kısa latex korse olarak geçiyor. Kendi sitesinde daha pahalı ben trendyoldan aldım
zamaneannesi80 berosunannesii bebiş gayet iyi günümüzü aldık geldik ben o heyecanla korseyi sormayı unuttum 😂🥰
berosunannesii zamaneannesi80 olsun tabi heyecandan aklına o mu gelir ben de pazartesi kontrole gidicem sorarım 😂😄son kontrolüm bana da önce 14 kasım dedi sonra 15 artık pazartesi ne diyecek merakla bekliyorum😄spinal mi olacaksın