1PrensAnnesi evet doktor öyle hesaplıyor. Bir gün geçsin hemen ertesi haftanın içinde sayıyorlar. Hesapları bana tuhaf geldi fakat yaş hesabı gibi düşün. Mesela 27 ye giriyorsun ama 28 den gün aldın 27 bitti diyorlar onun gibi 😅 karışmadı inş. 26+1 olunca 27+6 ya kadar 27 sin. Sanırım son adeti baz aldıklarından dolayı 1 hafta ileri hesap yapıyorlar internette açıklıyorlar bunu. Umarım karışık gelmemiştir yazdığım 😊