Icot hiç fark etmez, 2 aylık çalışmanız olduğu için kıdem, ihbar veya işe iade için haklarınız başlamamış oluyor. Ben avukatım da ondan söylüyorum kesin bilgi:)
Kabaca şöyle anlatayım,
**6 aydan az çalışmanız varsa ve işveren çıkışınızı verip hemen çıkartıyorsa 2 haftalık ihbar tazminatı alacağınız var, yani istese 2 hafta önceden çıkışınızı bildirip 2 hafta çalıştırıp 2 haftalık ücretinizi öder veya 2 haftalık ücretinizi ödeyip derhal iş ilişkinizi kesebilir. Size iş akdinin sonlandığını söyleyip 2 haftalık ücretinizi vermiş olabilir.
**6 aylık çalışma ve iş yerinde 30 kişiden fazla çalışan varsa yukarıdaki hakka ek olarak işe iade davası açma hakkını kazanırsınız,
**1 yılı aşınca da yukarıdakine ek olarak kıdem tazminatına hak kazanırsınız