Azimemine babyboy1 çatım çok dar olduğu için bide aşırı bel ağrım var yapamıycam göze alamadım hem doktorumun söylemesiyle hemde kendi isteğimle çok korkuyorum normal Doğumdan
esmaozan son 10 gün kaldı daha cocugumun adı yok ne güzel herkes koymuş hic bir isim icime sinmiyor bi turlu karar veremiyoruz hep kaan diyordum bi olsun diyorum bi vazgecyorum eşimdr aynen oyle ne koysak hic bilemedik 😑
ezgikurttt esmaozan biz de öyle Kararsiz kaldik Alparslan , emir aras ve kaan arasinda kaldik karar veremiyoruz 😊😊
Duygu_k Bsratrkogluu en başından beri kız olacak dedim durdum doktor da kız diyince iki gün sonra adını koymuştuk bile 🤗 Mila ❤️
Btugl Mavisilegamzeli 9 yaşında oğlum adi batuhan ve daha hamile kalmadan bartu olsun dedik abimiz tabi bartuhan olacak diyor🙃🙃 ve kesinlikle biz çok begeniyoruz güzel seçim seninkide cnm😍😍🤗
Vctry1706 Allah nasip ederse kız olursa Duru erkek olursa Göktürk 🖤 Daha evlenmeden hayalini kurduğumuz isimler 🤗
Dilekgrgn Sinemiraz internette önce cennete açılan kapı yazıyordu daha sonra ismin efl Farsça kökenli bir isim olduğu yaZıyor tam anlamı yok ama güzel bir isim