RabiaGlck MeltemKocamer kulağa hoş geliyor demi bizde çünkü göktürk düşünüyoruz soyadımız da gölcük uyumlu olur diye 😍
Zuleyhakaan Kagan_pasa2 bende oğuz kaan olsaymış dıyorum şimdi bız sadece Kaan koyduk. Ama soyadımız uzun olduğu için eşim iki ismi hiç istememişti🙄
Kagan_pasa2 Zuleyhakaan Olsun kaan da güzel :) benim de hîç aklimda olmayan bi isimdi umarim pisman olmam. Rabbim hayırlı saglikli evlat olmalrini nasip etsin