Zuleyhakaan Bsratrkogluu ilk oğlum Kaan, ikinciyede erkek olabilir dedi dontor. Ya batuhan yada göktürk düşünüyoruz❤️
ezgikurttt haceryasar benim eşim de Alparslan istiyor benim de hoşuma gidiyo hayirlisi olsun insallah 😊
Mavisilegamzeli Btugl ilk kez benim beğendiğim bir ismi çocuğuna vermek isteyen birini görüyorum. Kimse söylesem tuhaf karşılanıyor 😂bende çok seviyorum bu ismi.
Btugl Mavisilegamzeli 9 yaşında oğlum adi batuhan ve daha hamile kalmadan bartu olsun dedik abimiz tabi bartuhan olacak diyor🙃🙃 ve kesinlikle biz çok begeniyoruz güzel seçim seninkide cnm😍😍🤗
Firdevsyilmaz deletedmom351 aaaaa gerçektenmi bnde 21 +2 yim mehmet yağız istiyoruz bnde diodumki hiç karşılaşmayınca acaba varmıdır diye demekki varmışşşş😍😍😍😍
denizefe Bsratrkogluu amın cnm ınsalah hepımızınkını oglum cok kstyr denız ısmını babamda bgn benm adm olsa dems anneme kıyamadıl vala bakaım kısmet ❤️
Kilavuz5252 Benımde kızım olucak inşallah ama aklımızda 3 isim var biri yağmur diğeri ahunisa ve diğeride miray ama hangisi olucak karAr veremedık🤷🏼♀️🤦🏼♀️😊