Nurrrr90 aynen öyle kuzum doktor seçimi çok önemli gerçekten. Aşkım gaz sorunu 5. Haftamda vardı vallahi patlayacak gibiydim kabızlıkta vardı sabahları aç karnına kuru kayısı yedim o çok iyi gelmişti birde çok su tüketmeye başlamıştım. Şuan gaz falan yok şükür sen kaç haftalıksın canım