Zln2152 Zemzems bebeği göremediniz mi? Bende dün 6 haftalık oldum muayene için gittim kese var bebek yok dedi boş kese de olabilir haftaya da yoksa kürtaj dedi😔
Zemzems Zln2152 gördük çok şükür canm ama kalp atışı duyulmadı. İnşallah keseye yerleşir canm içini ferah tut hayırlısı ile güzel haberler alırsın inşallah
Nurrrr90 Zln2152 kız varya keseyi görene kadar evham yaptın şimdi kalp atışına daha dur yavrum yeni görüldü kesen öyle diyen doktorlara da cok kızıyorum yaaa ben gecen hafta pzrts keseyi gördüm daha yeni gidicem yavrum kalp atışına sabır allahın izniyle duyucaksın
catandgirlmom SibelBatlar sat ‘ a göre 7+5 te duydum ama çok azdı kalp atışı çünkü geç döllenme olmuş1 hafta yani 6+5 mişiz , 8+6 da tam gümbür gümbür duydum yani 7+6 da net olarak duymuş olduk
Zln2152 Zemzems of inşallah kuzum yA dün bebek falan görünmedi doktor boş gebelik de olabilir dedi haftaya da böyle olursa kürtaj dedi dünden beri içim içimi yiyor ne yapacağımı şaşırdım 😔
Zln2152 Nurrrr90 ya ne bileyim kuzum ilk çocuğumu kaybettikten sonra bu gebeliğimde korku panik herşey var. Eşimde burda değil tekim en ufak bir şeyde panik yapıyorum korkuyorum. Keseyi 5+3te gördü kahverengi leke geldi diye 6+0da tekrar gittim bebek yok oluşmamış dedi bu büyük ihtimalle boş gebelik dedi haftaya da olmasa kürtaj dedi o çataldan nasıl kalktığımı bile bilmiyorum ağlaya ağlaya geldim eve zaten. Geldiğim gibi ha bire araştır et daha da kafam sulandı. Doktor elime doğru düzgün ultrason kağıdı bile vermedi kese bile ölçüp söylemedi velhasıl kelam bir şey anlayamadım
Angelmom_ Zln2152 canim benim 5 de ultrasonda kese gorunmedi haftaya bakalim dedi,6.hafta gittigimde de gorunmedi alttan muayene yapalim dedi alttan muayeneyle kesem anca gorundu oda cok kucuk zar zor gordu
Nurrrr90 Zln2152 canım benım seni cok iyi anlıyorum ama hersey olacagına varıyor kuzum sen duanı et rabbime havale et herseyin hayırlısı de inan bana bende coook uzun ve yorucu bir yoldan geldim cok zor şeyler yaşadım ama rabbim ne uygun görürse boynum kıldan ince diyorum inşşş sende cok güzel haberler alıcaksın cok güzel şeyler yaşıcaksın bak bende yarın gidicem dua ediyorum hayırlıysa duyalım kalp atısını rabbim hepimizi mutluluktan ağlatsın inşşş🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Zln2152 Angelmom_ şimdi kaç haftalıksın kuzum bebeği gördün mü? Doktorumda geç döllenme falan diyebşşşr haftaya da yoksa kürtaj deyince yıkıldım zaten inşallah kürtaja gerek kalmaz da bebeğim görünür yaa
Angelmom_ Zln2152 valla suan 17 haftalik olduk canim, benim bebek gec gorundu ultrasonda bos da olabilir diye düşünmüşlerdi alttan muayeneyle cor zor gorundu dedigim gibi, ama insallah gebelik vardir duacıyım sana canim
Zln2152 Minik_annee inşallah bende görür duyarım canım. Dün 6+0 haftalık oldum ama bebeği göremedik doktor kese var bebek yok dedi boş gebelik olabilir dedi haftaya da göremezsek kürtaj dedi
Minik_annee Zln2152 hayır sakin umudunuzu yitirmeyin sekizinci haftaya kadar bekleyin inşallah duymak size de nasip olur 😍❤️
Zln2152 Minik_annee inşallah canım benim. Çok güzel şeyler hissediyordum ta ki düne kadar ama şuan böyle bebeğim her an gidecekmiş gibi herşey kötü olacak gibi hissediyorum anlayamıyorum psikolojik olarak mı öyle oldum ne oldu bilmiyorum yani gece rüyamda kürtaj olduğumu bile gördüysem çok etkilendim sanırım bu olaydan ☹️