Blue_Butterfly sağol kuzum Allah’a şükür iyiyim toparlandım biraz işimi yemeğimi yapıyorum ama fazla ayakta kalınca ameliyat yeri sanki şişmiş gibi ağrı yapıyor olanlara soruyorum soğuğa vurma kendini ondan oluyor diyorlar
Allah Allah doktora dedin mi peki cnm neden öyle oluyormus bebiş şükür iyi biraz gazliydi doktor damla verdi düzeldi biraz senin bebiş nasil