Blue_Butterfly panik atak anksiyete için 6 sene ilaç kullandım. Çarpıntıdan evde duramıyordum. Salı günü 2. Oğlumu suni sancı ile kucağıma aldım. Hiç korkmayın Allah bir kolaylık veriyor. Nefes alamam sandım. Çarpıntıdan ölürüm sandım. Ikınamam sandım. Çok şükür hepsi bitti. Sezaryen mi olacaksınız bilmiyorum ama hepsi geçecek. Sağlıklı olun yavrunuz da siz de