Duyguuuu Muhakkak geciyodur bi bilgim yok sadece bi ara haberlerde intenrette çok konu olmustu o yuzden bi kafam karismadi değil merak ettim belki bisey yasayan olmustur veya olmamıştır diye icimi rahatlatmak istedim.Ben disarida kirmizi et yemiyorun bitek Kofteci Yusufta oda esim orada izgaraci etler elinden geçiyor biliyor diye.Disarida en iyisi tavuk eti bencede biliyoruz en azindan.Genede can cekerse elden bisey gelmiyor 😊