ZeynepCicek Sarella ilk gebeligim fazla tecrubem yok normalde her yedigimi yazmam iki gundur denk geldi icimi rahatlatmak hem sohbet etmekti amacim ama gördüğüm cevaplar beni sok etti
Tosbik ZeynepCicek madem bisey olacak diye bu kadar ince düşünceli bi anne adayiydin da yerken nerdeydin 😀 sen homili girtlak ye snrada endişelen pehh 😀😀
ZeynepCicek Tosbik Homili girtlak? Yedigim ictigimin hesabini sana mi vericem.Sana zorla cevap verdiren de olmadi sana ne arkadasim.Sen dusunceli anne ol gorelim bu kafayla zor ama neyse.
ZeynepCicek Emineymen Ay allahım tamam haklisiniz hanımefendi hamile oldugumu siz yazinca fark ettim tesekkur ederim bilmiyodum
ZeynepCicek Neroizm En saygili,yargisiz,hosgorulu cevap cok tesekkur ederim 🙏 Aradigim cevap buydu sagolun..
Asilinannesi ZeynepCicek bende çiğ köfte yedim mesela çok takmamak gerekiyor yani tabiki önemli ama arada hiç bişey olmaz allahın izniyle canım kendinizde bebeğinide üzme💕
ZeynepCicek Asilinannesi Tabi kii arada fast food disaridan yemekler yiyoruz hormonlu olmayan hicbisey de yok mesela sadece bugun yedigim kafami kurcaladi o yuzden sohbet olsun diye yazmistim maksat icim rahatlasin diye ama cevaplar gercekten uzdu hepimiz anne olucaz burada on yargili yaklasmamak gerek bence..
ZeynepCicek EceAydn Sevindim sizin adiniza hamilelikte mutlu hissetmek guzel mutlu olduğumuz seyleri yapmakta. 😊
yesillimonn ZeynepCicek Deneyimli degilim canim benimde ilk gebeligim insallah ileride deneyimli oluruz..😊
ZeynepCicek Harunnisa Yoo o kadar pimpirik bi insan degilimdir zaten bende kola cips vs yiyorum sadece burger at eti sarbon hastalığı derken bian suphelendim bu konuda bisey yasayan var mi nedir sohbet olsun diye yazdim amac bu degil mi zaten aklimizdakileri yazmak sohbet etmek bilemiyorum bisey yazmaya korkuyor insan hemen saldiri.Disaridan da yemek yiyorum sadece bu postu actim meraktan bugun gördüklerim beni uzdu yani
Harunnisa ZeynepCicek burada biri birsey yazsa zaten surekli bir saldiri hali var anlamis degilim egolarini tatmin etmeye geliyorlar herhalde buraya evet sarbon hastaligi var diyorlar marketlerden bile kiyma et yogurt süt almayin diyorlar ama mecbur kalinca aliyorum kac kere aldim allah korusun ama mecbur alınıyor ayni
ZeynepCicek SarellaHelal mi degil mi bilmiyorum ama burada on yargi ve asagilamanin yogun oldugunu görüyorum keske acmasaydim postu bin pisman oldum sorduguma
Asilinannesi ZeynepCicek kimseyi takma canım sen boşver sen kendi bebeğini herkesten çok düşünürsün arada oluyor kimse mükemmel beslenmiyor💕
Tosbik ZeynepCicek buraya post actiysan olumlu ya da olumsuz her yorumu kaldirablmekle mukellefsin. Ona göre aç postunu bundan snra.. Ha bu arada yedikten snra, gecmiş olsun 😀 bu yüzden homili gırtlak 😎 yarasin afiyet olsn.
Duyguuuu ZeynepCicek saglik bakanlığının onayindan falan mutlaka geçiyordur at eti yediremezler herhalde :) Dışarda burger king dışında da et yediğimiz oluyor belki de orda kötü et yiyoruzdur. Maalesef her zaman koruyamaya biliriz bebeklerimizi. 😕 ben genelde tavuk menü yemeye calisiyorum cok canim isteyince
ZeynepCicek Tosbik Olumlu olumsuz cevaplara acigim ama alaya tahammulum yok.Sana sormuycam ne yapip ne yapmamam gerektigini.Cevap vermezsin gormezsin olur biter tosbik 😂 Ayrıca bana homili girtlak diyecek en son kisi sensin saygini asma bak isine.
Puhukuzusu ZeynepCicek Her gün ya da haftada 2-3 kez yemediğin sürece bence bişey olmaz , ben de Nadiren de olsa; şimdiye kadar iki kez arbyss’den yedim, bir kez de kfc. Doz önemli.