Mer93 Bu sayfaları biliyorum bir de hastalanmayan çocuk diye sayfa var onu da takip edebilirsiniz.Gerçekten bütün doğal şeyleri yapıyorum beslenme olarak.Antibiyotik kısır döngüsü diyolar galiba bu duruma.
Doğal olan her şeyi yapıp paketli gıda tüketmeyip bütün sağlıklı şryleri yiyoruz ama yine aynı işte😣 Bu daha çok canımı sıkıyo