Kızım sık ateşlenen bir çocuk.Maalesef bebekliğinden bu yana çok fazla antibiyotiğe maruz kaldı,bağışıklığı zayıfladı artık üşütünce ateşli zamanlarında ilk önce evde ateşini kendim düşürmeye çalışıyorum,doktora gidince ennnn ufak öksürükte hapşırıkta antibiyotik veriyolar artık su gibi antibiyotik içiyo maalesef çocuklar…Ben de AFERİN ve DOLVEN i dönüşümlü veriyorum kaç gündür ama bu sefer ateşi inatçı çıktı.38.5 a kadar yükseliyor ama ateşi çok hissesiliyor 5 saatte bir ilaç vericeğim zaman ateşi çıkıyor.3 gündür geçmedi
Ateşi Çok yükselmediği için duşa sokmadım 3
gündür
### EVDE DOĞAL ATEŞ DÜŞÜRÜME YÖNTEMİ VAR MI UYGULAYABİLECEĞİM BİTKİSEL VS?