Zeynppppp bende başından beri yanma var ama son iki haftadır o yanma öyle berbat olmuş ki sırtıma vuruyor böyle yakarak yukarı çıkıyor ne içsem yapsam geçmiyor 36 bizde bide bende yalancı sancı da olmadı ya nasıl bişey bilmiyorum sadece geceleri yan yatınca dönemiyorum böyle kasıklarımı parçalıyorlar gibi oluyor Buda sancı mı ki