12Kbra12_ sancı için serum niye takıyorlar acaba ben nts yi umursamıuorum biraz sancılar doğuma hazırlık için olması gerekiyor zaten normal olan bişi bak herkes sancılı hani prk taktıran olmuyor serumu bide hissetmiyorsun hiç gerek yokmuş bende hissetmiyerek doğurdum diğer hamilelikte azıcık vardı ama çpk yükselmiyordu doktor el atmadıkça sunide yükseldi