sedamom00
Erkenden bakmaya başla canım sen özeller biraz pahalı yapıyor
Ben geçen Dr ali İpek’e gittim çokta memnun kaldım. Normalde takipli olduğum hastanede yaptırdım ama eşim içeri giremediği için tekrar detaylı yaptırmış gibi oldum. Muayene ücreti 750 ama parayı hak ediyor. Aklında bulunsun 🤗