sedamom00 Kızlar hamile olmadan önce yüzüm de leke ve sivilcelerim çok vardı şimdi hamileyim hep gitti hamilelik insanı bu kadar mı değiştirir ya güzelleştim resmen bu kadar mı farkeder 😂😂😂
Sare_benan sedamom00 28 haftalık olduk banada kız olduğu belli tüm güzelliğini almış diyorlar 😂 bu beni üzerrrr
Tubatgn sedamom00 İlk 3 ay çok çirkindim, çöktüm resmen. Ay şimdi bebek gibiyim. Gerçi hepimiz öyleyiz 🤠🤠💖💖
HayriyeHnm sedamom00 12+2 olduk bende de sivilceler başladı benim de lekeler var gecermi ki ya senin hangi haftanda geçti 💓
Seyma06 Benimde tam tersi 😂 tek tük sivilcem vardı hamile olduğumu ogrendigim ay yüzüm sivilce dolmuştu resmen 😁4. Aydayiz biraz biraz düzeldi
sedamom00 Tubatgn demekki senin ki oğlan olunca güzel kiz olunca çirkin diyorlar hepimiz bir meleğiz ❤️
sedamom00 HayriyeHnm hamile olduğumu öğrendim 8 haftalıkken hep gitti leke ve sivilcelerim şuan yok bakalım
sedamom00 HayriyeHnm 11 haftalıkken kiz dedi canım şuan 13 haftalığım 15 haftalıkken gidecem net bişey söyler değişir mi bilemem
RehoGelin sedamom00 benim ilk oğlumda birşey olmamıştı bu sefer ikiz ikisi de erkek gebelik maskem oluştu bende şaşırdım acaba diyorum birisi kız mı 😄
sedamom00 Tubatgn ya ne güzel valla doktorum bana 11 haftalıkken kız dedi değişir mi bilmem hayırlısı olsun da