Merhaba. 9+5 teyim. Bir aydır çok fazla bulantım var. Hiç bir yöntem ve ilaç kesmedi. 1 haftadır zofer kullanıyorum. Rahat bir nefes aldım. Ama ilacın bebeğe zarar verme ihtimali konusunda tereddütteyim. Hamileliğinde kullananlar bir sorun yaşadı mı? İçim rahat içebilir miyim sizce? (Lütfen kullanmayanlar yorum yapmasın. “Ben kullanmadım çok riskliymiş“ falan yazmayın. Uzun süredir araştırıyorum ben de zaten. Ben kullanan ve sonucu gören hamilelerden yorum istiyorum.) teşekkürler şimdiden