Dilara556 Kızlar kaç kilo aldınız haftalarınıza göre 😅ben 57 ile hamile kaldım şuan 28+5 haftadayım 67 kilo oldum . Son 2 aydın her ay 2 kilo alıyorum doktorum 68 kilo ile doğuma gitceksin dedi ben 75 -80 ile gidecek gibi duruyorum normal mi 😅😅
2022bebeki Dilara556 27haftaligim +4 kilo ile yoluma devam ediyorum :) ayda bir kilo normal diyor hep doktorum . Biraz daha frenleseniz kendinizi sanki iyi olur 🙈 gebelik şekeri gibi riskiniz olmaz sonradan en azından
ilknur8484 26 haftalık 8 kilo aldım ve kilolu başlamıştım. Dikkat etmeye çalışıyorum ama….. Doktorum kızıyor çok hızlısin diye Bebeğim doğduktan sonra vereceğimi düşünüyorum o yüzden pek dert etmiyorum
Dilara556 ilknur8484 galiba bana da kızacak bu sefer hayatımda hiç kilo alamayan gillerdendim şuan 10 kilo almışım 😅
Eldgrn Dilara556 yalan değil ben yiyirlum bide baştan beri kusma bulantı olmadı onunda etkisiyle yedim de yedim bu 10 kilo daha artmış olabilir de yani 🤣🤣
Dilara556 1fatos maşallah çok iyi 25 den sonra daha çok aldım ben şimdiden az kilo almanız daha iyi 🧿
Dilara556 2022bebeki inanın öyle çok yiyen biri değilim şeker kesinlikle tüketmiyorum nasıl alıyorum anlamıyorum kiloyu 🥹
Sare_benan Dilara556 Benim kilom ideal aslında çok almamak için yemedim açıkçası bebeğimde 2 hafta gerilik çıktı dediğiniz gibi muza süte çok ağırlık verdim inşallah toparlanırız
2022bebeki Dilara556 Bence ikisi ayni şeyler değil hızlı kilo alimlarinin arkasinda genelde gebelik şekerinde şüpheleniyor tabi ki tercih sizjn ve doktorunuzun :) Hamur işi, beyaz un dan biraz uzak durmaniz da fayda var o zaman ben cok cok nadir tüketmeye çalışıyorum
falconsw Dilara556 28+3 54 kiloyla hamile kaldım şu anda 64 kiloyum 😂 bu gidişle doguma kadar 70 -75 olurum 😂
Dilara556 2022bebeki bende 2 haftada bir hamur işi yiyorum çok da değil aslında 😅ekmek bile çok az tüketiyorum
pamukprensesss Dilara556 18 haftalık olduk henüz kilo almadım belki -1 bile olabilir. ☺️ Ama bende aşırı iştahsızlık var hâlâ doğru düzgün beslenemiyorum
Dilara556 pamukprensesss o zamanlar bende düzgün beslenemiyordum öğünlerimi bile yiyemiyordum doğru dürüst sonradan iştah geliyor geri