2022Mom2022
Ayyy bizimki de tutturmuş Elif istiyorum diye.
Yeğenimin adı, bende diyorum ki bizde var o da diyor ki bizde yok.
Ben Elif koyucam sen yanına ne istiyorsan ekle diyor ama onada karışıyor 😬
Erkek olursa da Ali istiyordu, yine yeğenimin adı.
Neymişş hepsini biz koymuşuz olan isimlerin 🤣
Saçma değil mi sizce?
Teyzeyim yeğenimin ismini koyucam kızıma 🙈
Neyse ki ilk göz ağrım çok sevdiğim yeğenim.
Ben hayatta ve ölmüş isimlere karşıyım,
Babam vefat etti ablam koydu,
Annem hayatta diğer ablam koydu ismini bana saçma geliyor, eşimde istese mutlaka ikinci ismi olur ben kullanmam için.
Tercih yine sizin 🌸