Esraliiii aynen öyle bizde yarın 18 haftalık oluyor bir kaç gündür sanki balık kayıyormuş gibi bir his içimde viyirdiyor, yada pıt diye balon patlıyormuş gibi hissediyorum.
Doktora gittim dün oda çok erken daha 2 haftaya anca dedi içimden dedim sanki içimdeki hareketin bebeğin yaptığını bilmiyorum mal yerine koyuyorlardı insanı