Merhaba kızlar. Özel Rami hastanesinde Nehir Bayram hanımdan çoğunlukla memnuniyet yorumları okudum. Gideniniz var mı ? Ya da çevrenizde gitmiş olan, su an giden. O hastaneye bundan önce hiç gitmedim. O yüzden hiç hastane hakkında bile bilgi sahibi değilim. Mesajlarınızı bekliyorum 😍