Kızlar bana elektrik tüketim desteği yardımı çıkmış dün 130 lira halbuki başvurmamıştım ısınma desteğine sadece sosyal yardım parasına başvurmuştum evliyim çalışmıyorum 6 aylık hamileyim ondan mı acaba? Bi e devletlerinizi kontrol edin bence ben de tesadüfen gördüm bugün 😅