Sedaergn sadece yatağı ve arabası kaldı bu ay da onları alacağım. Emzik biberon kıyafet heeşeyin bitirdim.
Doktora bu ağrılar neden olur rahiç çok yukarıda ve ağrın çok olacak vücut kendini 20. Haftadan tibaren doğuma hazırlıyor alışsın iyi olur. Ayakta çok kalma bol bol dinlen dedi. Vücut ödem tutacaktır yürüyüş yapmayı da ihmal etme dedi.
Bazen koltukta oturuyorum bıçak gibi bişey batıyo Allahm ım diyorum yerimden kalkamıyorum.
Ama uzanınca geçiyor.
Sanıyorum ki bu kasılma oluyor ama hemen dağılıyor uzanınca Allahtan.
Magnezyum 15. Haftadsn beri kullanıyorum krampları için verdi ama. Bu saatten sonra doğum kasılması için kullanacağız dedi doktor.
Sağolsun bıkmadan usanmadan cevap veriyor.
Dinlenince geçen tek taraflı ağrılar hep normsl günde 2 3 kez bebek toplanır sa buda normal dedi
Sende rahat ol ağrıların için artık yolun sonuna yaklaşıyoruz