Damlacaa canım yumuşatıcısını beğendiğin insanlara hangi deterjanı da kullandığını sor. Deterjan ve yumuşatıcı kokusu birleşiyor beğeniyoruz hoş geliyor. Aynısını alıp kullandığımızda koku farklı geliyor cunku deterjan farklı. Ben mesela omo sıvı deterjan ve bingo Manolya bahçesi kullanıyorum tam bir bebeksi koku oluşuyor. Hani bebelerde sut kokusu olur ya aynı oyle bir koku oluşuyor