Kızlar bingonun mor olanıni kullanıyorum üstünde bebek resmi falan var. İlk başlarda çok hoş geliyordu ama şu an deterjan deterjan koktuğunu fark ettim. Ve rahatsız oldum ciddi manada. Yumosun mavi olanı çok öneriliyor diye onu denedim - arkadaşımin çamaşırlarından gelmişti koku o önerdi onda çok hoş duruyordu- ben kullandım sanki ucuz deterjan kokusu gibi oldu. Artık sorun bende mi diye düşünüp çift durulama son durulamadan önce yumuşatıcı ekledim yine aynısı. Yani kısaca şöyle mis gibi kokan bir yumuşatici istiyorum. Vanilya , pudra böyle kokuları seven biriyim. Kullanıp memnun kaldığınız varsa önerebilir misiniz 🙏🏻