Bende ilk gebeliğimde 9 haftalıkken kalbi durmuştu. Şuan yine hamileyim 9+3 teyiz ve içimde hep ya yine aynı şeyi yaşarsam korkusu var birde üstüne 10 gün bi gerilik var buda beni çok geriyor. Ama içimi ferah tutmaya çalışıyorum elimden geldiğince başabildiğim kadar her kontrolü sabırsızlıkla bekliyorum 😔