Happybabyyy0 öncelikle geçmiş olsun. 2017 yılında bende kaybettim siz gibi. Sağlıksız bebek kalbini durdururmus demişti doktorun. Herşeyin hayırlısı sen gibi ikinci bebek için çok ediselendim çok şükür 4 ay sonrasına tekrar hamile kaldım ve simdi kızım 4 yasında. Simdi tekrar hamileyim. Bende ilk bebeğimi kaybedince çok ağladım gurbetteydim ama gönlünü ferah tut. Nasibi olan dünyaya geliyor ❤