Rossmann domol tek geçerim. Sıkıp düşük derecede fırını ısıtınca tertemiz oluyor her yeri. Sadece çoook iyi durulamak gerekiyor kaç kere temiz bezle duruluyorum bilmem. Bir de kullandıktan sonra biraz fan çalıştırıyorum kokusu gitsin diye. Ben de tepsileri fırına atan var mı onu merak ediyorum şu geniş koyu mavi gibi olanlar var ya onları. Makinede zarar görür diye hiç atmadım bugüne kadar.