Mervee1296 Kızlar merhaba 2 gün önce doktorum kese şekli bozulmuş demişti ama bugün gittim kese düzelmiş ve kalp atışı çok az var dedi😌 çok sevindik bu habere. Progestan iğne ve 200 mg 3 çıkar dedi sizde yaşayan var mı
Zln2152 Mervee1296 merhaba canım. Bende bugün tam 6 haftalık oldum ama kese göründü bebek görünmedi dedi geç döllenme de olabilir boş gebelikte olabilir dediler 😔
yagmurakcali Mervee1296 bizde bugün tam 6 haftalık olduk ama daha gitmedim doktora kalp atışı oluşsun diye inşallah yarın yada öbür gün gitmeyi düşünüyorum inşallah oluşur 🤗
Ladys Mervee1296 ay canım aynısını banada dedi yarın kontrolüm var. Peki sizde kalp atışı duyuldu mu kese bozulmuş dediği zaman? Birde ilaçlarını nasıl kullandın?
Zln2152 Mervee1296 ay maşallah kuzum inşallah benimde öyle olur kaç haftalıksın şuan yani kaçıncı haftada gördün bebeği canım
Mervee1296 Zln2152 5. Haftada kese 6+2 de bebek göründü canım ben zaten ovulasyon takibiyle gebe kalmıştım yumurtam 2 gün sonra çatlamıştı normalden yani geç döllenme gibi birşey
Zln2152 Mervee1296 anladım kuzum bende 5 haftalıkken ilk keseyi gördüm de adete iki gün kala silik çizgiyle gebe olduğumu öğrendim artık geç döllenme mi değil mi bilmiyorum
yagmurakcali Mervee1296 yaa bizde de önceki gebeliğimde bebekle aramda kan uyuşmazlığı olmuştu bu defa iğne falan olmam gerekiyor mu bilmiyorum doktor kanaman olmadıkça bişi yapamayız dedi
Mervee1296 yagmurakcali kanama veya leke olmadığı sürece yapılmıyor ama bende leke oldu çok az doktor yapalım dedi hemen
yagmurakcali Mervee1296 aynen ya çok ağrılarım oldu tedirgin oldum bende baya bakalım gideceğim bugün doktora
yagmurakcali Mervee1296 gittim canım 6+1 bugün kalp atışı yok haftaya tekrar gideceğiz yerleşmeden dolayıdır o ağrılar dedi