Ness0 inceledim anladığım kadarıyla ilk sonuç glukometreyle ölçülmüş (şeker ölçüm cihazı) diğerleri kandan bakılmış 1.açlık oluyor 85 normal / 1.saat 229 çıkmış tokluk bu yüksek oluyor / 2.saat 111 çıkmış tokluk bu da çok normal içinizin rahat etmesi ve tanı konulması açısından endokrin bölümüne gitmenizi tavsiye ediyorum