Ness0 Arkadaşlar bugün şeker yüklemesi yaptım sonuçlarım 95 85 229 çıktı çok fazla dimi hiç bi fikrim yok bilgilendirirseniz sevinirim🥺
Alimm-5 Ness0 229 yüksek canım muhtemelen diyet önerirler benim de 220 falan çıkmıştı ilk ölçümde 140 İn altında çıkması lazım
makin Ness0 çok yüksek 229 düşük giderken birden böyle yükselmesine şaşırdım açıkcası. Endokrin bölümüne gitmelisiniz vakit kaybetmeyin
Ness0 Alimm-5 yaa 140 altında olması gerekiyosa baya yüksek çıkmış o zaman sadece diyet mi ilaç falan veriyo mu doktor nasıl oluyo
2022bebeki Ness0 O zaman biraz yüksek çıkmış 140 alti olmasi isteniyor. Muhtemelen endokrin diyetisyene yönlendirir ve diyet listesi uygulanir. Hala düşmezse insüline baslatirlar umarim gerek kalmaz🤞
Alimm-5 Ness0 kuzum ben diyetle düşüremedim şuan insülin kullanıyorum inşallah diyetle düşer seninki 🙏
2022bebeki Ness0 İçinizi ferah tutun iyi ki erken öğrendiniz. Bir ölçüm cihazi edinirseniz hangi besinlerden sonra tokluk şekeriniz yükseliyor onu fark edip en azından kontrollü gidersiniz🤗
Ness0 makin 3 kez aldılar bi şekerli suyu içmeden önce sonra içtim işte 1 saat geçti gene aldılar yine 1 saat geçti 1 daha aldılar o kadar 🥺
makin Ness0 95 bu açlık oluyor çok normal 85 bu tokluk 1.saat oluyor çok normal 229 bu tokluk 2.saat oluyor 85 üzerine böyle çıkması mümkün değil bir yanlışlık var
Mamimamimami Ness0 biri açlık şekeriniz digee ikisi tokluklardir. Açlık 85 ise gayet normal. Tokluk 95 yine gayet iyi. Ama 2. Saatte 230 çıkması nedir bence siz yalnis bakmissini, 111 olandir ve oda gayet normal şekeriniz bı sıkıntı yok . 140 altı hepsi
Ness0 Mamimamimami fotoğraf eklemeye çalıştım da oldu mu bilmiyorum bi bakar mısınız hiç bişey anlamıyorum çok saçma🥺
Mamimamimami Ness0 gayet normal üçü 230 olanda saçma orda bı hata yapılmış en yükseği 111 zaten 111 den 230 bı anda nasıl çıksın aralarında anlamlı bı iliski yok ki kaldiki. Siz 3 kere kan alinmis diyorsunuz burda 4 değer var . 230 olan yalnis karışmıştır oraya. Diğer üç değer gayet uyumlu rakamlar
Ness0 Mamimamimami çok saçma ya niye böyle oldu ki çok kafama taktım sizin 3 tane mi sonuç gözüküyordu 😔
makin Ness0 inceledim anladığım kadarıyla ilk sonuç glukometreyle ölçülmüş (şeker ölçüm cihazı) diğerleri kandan bakılmış 1.açlık oluyor 85 normal / 1.saat 229 çıkmış tokluk bu yüksek oluyor / 2.saat 111 çıkmış tokluk bu da çok normal içinizin rahat etmesi ve tanı konulması açısından endokrin bölümüne gitmenizi tavsiye ediyorum