Belgin27 kesinlikle yememelisin kimyasal zarar verir hem sana hem bebeğe ben de hamilelikten once beyaz taş toprak yerdim eve saklarm tebeşir gibi kıtır kıtır yerdim eşim her bulduğunda atardı kızardı zorla bıraktırma ya çalıştı hamile kaldım sakin dedi bebeği dusun yeme yazık kendi irademle yemedim çok şükür hala da yemiyorm sen de kendine engel ol beyninde bitir zararlı biseyi anlamayacak biri değilsindir iradene sahip çık yeme ve Dr git mutlaka