Belgin27 Arkadaşlar ben gebelikte sabun yiyorum ve zararlı olduğunu biliyorum ama dayanamıyorum sizce neden olur
UmutsuzPolyanna Belgin27 demir, kalsiyum, bakır, çinko, B1 vitamini, B6 vitamini gibi eksikler nedeniyle olur Pika sendromu denir. Kan kusma, kanlı dışkı ya bile sebep olabilir kesinlikle doktora gidip değerlerine baktırmalısın o bebeğe yazık canım
Zehragniken Belgin27 demir eksikliğinden kaynaklaniyor ve pika sendromu deniyor. Bende hamileyken çok canım istemişti kati beyaz sabunu yememek için zor tutuyordum kendimi dogumdan sonra gecti ama sen isi icraate dokmussun bile. bence yememeye calis doktorundan destek al
Bbilim118 Belgin27 e doktora gitsene yani neyi bekliyosun gidip destek almak için çocuğuna nasıl zararlı haberin var mı
meleklerin_annesii ilaydaaltann_ ciddimisin ya 😳 çok şaşkınım , kil yiyeni duydum bunları ilk defa duyuyorum
enesayazmoom Kızlar bende de geçmeyen naftalin kokusu var gidip gelip kokluyorum .. yemek olarak kesinlikle yemem de 🤣😅 ben balici gibi kokluyorum sadece Ilkesmomy meleklerin_annesii ilaydaaltann_
Snmhsn Bebeğine Allah korusun dönüşü olmayan zarar veridiginde oturup kilo kilo sabun yersin Bu normal bisiymis gibi bide buraya soruyosun doktora git