Asliormanci Yehsen-27 bende de Mart sonu gösteriyor :) ama sezeryan istiyorum ya normal dogundan korkuyorum bide plesanta aşagıdaymıs ;(
tecrubesizanneadayi12 Yehsen-27 anladım canım teşekkür ederim doktorum henüz doğumla ilgili bilgi vermedi malesef bana
tecrubesizanneadayi12 Uges2015 sanki benimde az gibi geliyor kimisi yazıyor süt geldi sıktım vs şimdilik sıkmadım ama bakıyorum dokunuyorum ne hassasiyet var ne de süt gelme gibi bir durum benimde kafamı karıştırıyor 21+3 olduk
Uges2015 tecrubesizanneadayi12 ben bugün sağlık ocağına kontrole gittim hemşireye sordum normal dedi için rahat olsun ☺️☺️
zuhaall tecrubesizanneadayi12 bende 21+6 yim ama benimde ilk başlarda çok hassasiyet var gögüslerimde şimdi yoklar bunun hormonlarla alakası vardır bence öyle hemen kötüye yormayın herşeyi ayrıca bu aylarda süt gelmeside bence hiç normal değil