tecrubesizanneadayi12 Uges2015 sanki benimde az gibi geliyor kimisi yazıyor süt geldi sıktım vs şimdilik sıkmadım ama bakıyorum dokunuyorum ne hassasiyet var ne de süt gelme gibi bir durum benimde kafamı karıştırıyor 21+3 olduk
Uges2015 Rabiaaaa içimi rahatlattınız bende korktum acaba başka bir şey mi var diye teşekkür ederim ☺️☺️
zynp33 benimde 20 hafta 4 gün cinsiyeti de yazarmisiniz bana kiz dediler 16 ci haftada sizinde mı kız😌😌
Ada-Uras-Asya Yehsen-27 4.sezeryanım olacağı için 13.03.2023 olarak belirledik inş erken olmazsa bi aksilik olmazsa bende 18 Mart doğumluyum paşamla aynı gelmek isterdim ama sağlıkla gelsin de