melisaugtr irmakyalcin prilam sadece gebeler için üretilmiş bir ilaç. Yani isterseniz güvenle kullanabilirsiniz yan etkisi de yok.
lilyum-12 irmakyalcin ahh ah bu bulantılar bide küçük bebeğiniz varsa hiç çekilmiyo ilaçlar fayda etmiyo su içemiyorum iki lokma yesem kusuyorum bende 7+5 günlük hamileyim çok çok zor yaşamayan bilemez anlayamaz
meva_asil_moms irmakyalcin kişinin yapısıyla alakalı her hamilelik kendin özgüdür elbette ama benim kızım da doğuma kadar devam etti şimdi tekrar 12 haftalık hamileyim kızım daki kadar olmasa da midem sürekli bulanıyor çıkarıyorum arada
sonnenschein irmakyalcin benimde 6.haftalarda başladı 11e gireceğiz hala oluyor ama azalıyor gibi de eğer ilaç verdiyse doktor kullanın çünkü yeme içmeyi çok engelliyor özellikle su tüketimini 🌸
irmakyalcin Elibo ilaç yazdı ama hiç kullanmadım. Akşam yatmadan önce aç karnına iki tane içmemi söyledi, iki tane olunca korktum
Elibo irmakyalcin verdiği ilacı 4 e kadar dozu var merak etme korkulcak bi ilaç değil bende o sekilde kullnıyorum aylardır aç tok farketmıo yatarken 2 tane içip yatıyorum
NilAda16 irmakyalcin benim 18. Haftamda bitti sayılır. Ara ara hala kusuyorum nadirde olsa 29haftalık olacağım. Allah yardımcınız olsun bende bulantı ve kusmalardan çok zor günler geçirmiştim. Prilam kullanmamızı tavsiye ederim