Fundayaman Kedilitazeanne1 bebiş de her an gelebilir o zaman sen yine de dikkatli ol sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Nazs61 Fundayaman hangi hastane ve doktor acaba bende Ereğli’de yaşıyorum 6 haftalık henüz 🤭 doktorlar çok değişmiş ben istanbuldaydim yeni döndüm Ereğli’ye kimseyi tanımıyorum o yüzden 🤔
Fundayaman Nazs61 canım Karadeniz Ereğli devlet hastanesi doktorum Serap ben bugün normal doğum yaptım bebeğimi elime aldım darısı sizlere inşallah
Nazs61 Fundayaman Gözünüz aydın canım Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Bende serap hanıma randevu aldım. İnşallah bu süreç güzel geçer 😇
Fundayaman ipeknur2709_ her şey normaldi doktorum ebelerim beni çok sakinleştirdi benim açıklığım ve sancım yoktu suni sancı ile doğum yaptım doğumu yapana kadar çok sancı çektim ama doğum olduğu an rahatladım…