DorianGray Evet ama oysaki gecede gündüzde olucagi aynısı bugüne kadar hiç korkmazdim hatta bi an önce başlasın da olsun diyodum ama daha az önce evde eşimi beklerken birden bi doğum korkusu geldi titreme çarpıntı panik atak gibi hemen koşarak alt kata annemin yanına indim şuan daha sakinim ama inşallah bu gecede evde uyurum diyorum :)