Soruyu sorduğuma gore ben siraliyim :)
Havuc ve kırmızı lahana :) anlamsizca deli gibi yiyorum normalde severim ama bu sefer baska
( biber hic sevmem yemem ama şimdi yiyorum ) birde tursuya sarmış durumdayım.
Isin en kötü tarafi bu aralar kunefeye dadandim kalorisi cok fazla :$
Simdide aklimda pogaca var sabaha kadar nasil uyuyacağım bilmem :))
Esimde bu saatte zor seyler isteme diyor :)merak etme sabaha kadar dayanirim dedim :))