Mucizebebek2 Glbnn2 böyle kısıtlaması çok kötü bişey benim doktorum da kaç kiloyla başladığımız değil bitirdiğimiz önemli kiloya çok takılmıyoruz genede dedi kısıtlama iyice iştahım açılırdı eminim 😂
Nur000 suscarparimm her postta boş yapmak zorundamisin ? Biraz alti dolu konussanda yorum görsek. Bu hanimefendiye kahkaha atacak ne var. Laf bulamayınca da kufur ediyorsun. Kapasite meselesi 🙃
Ela000 suscarparimm istemiyorum dedim ve ne güzel de postaladirlar seni 👌 son gülen iyi gülüyor 😘 umarım az da evinle ilgilenirsin
cagla57 Benim boyum 1.63 Kilom şuan 73 doktorum bir sıkıntı yok dedi istifra etmekten yüzüm çekildiğini hissediyorum
Duha190 Benımde boyum 169 75 kilo ile gebe kalmıştım 23+4 teyim 76 oldum bazen Allah yüzümüze bakıyor gerçekten ben 100 olurum diyordum hep çünkü 😏