Hepimiz aynı sebeplerden kullanıyormuşuz ben 3 haftalıkken kanamam oldu şuan 11 haftayım çok şükür kanamam yok ama doktor progestan vermişti hala kullanıyorum alttan almak istemiyorsan ağız yolu ile kullanabilirsin günde 3 kere 7-3-11 saatlerinde ama etkisi çok olur dedi ilk sıralar baş dönmesine dayanamıyordum ama şimdi ilacı içip direk uzanıyorum herhangi bir yan etkisi olmuyor.. Umarım Rabbim kimseyi korktuğuna uğratmaz🤍