Naaznaaz Gamzeerdgn bana da 100 mg sabah akşam şeklinde söyledi ağzından aldığım zaman çok yan etki gördüm çünkü faydasını görürüm inşallah teşekkür ederim
Gamzeerdgn Naaznaaz düşük tehlıkem vardı kullandım çok şükür faydalı oldu erken doğum rıskım çok vardı suan çok şükür azaldı faydasını gördüm umarım sizde görürsünüz günde 2 defa kullanıyorum
Naaznaaz Gamzeerdgn bende de kahverengi akıntı var 4 ay önce kürtaj olmuştum rahmim daha toparlanmadığı için düşük riskim var kullanalım bakalım rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Naaznaaz Seyma65 bende de kahverengi lekelenme var 2 haftadır ağızdan alıyorum ama asla azalma geçme yok akıntımda inşallah vajinadan alınca geçer
gzl_2320 Naaznaaz bende de var 1.5 ayı geçti hala devam ediyor kahverengi lekelenme. şuan 11 haftalık olduk bugün farklı bi doktora çıktım fitil olarak kullan sabah akşam dedi. Zaten 3 ay bittiğinde ilacı kullanmayacaksın dedi. İnşallah lekelenmem de biter pek umudum yok ama
Naaznaaz Maliefem bende 4 haftalıkken başladım şuan 5 haftalıkken kanamam oldu çok şükür iğne vuruldum geçti ama akıntım devam ediyor 8 haftalığım rahim ağzı uzunluğu var galiba
Naaznaaz gzl_2320 inşallah biter bazıları doğuma kadar devam ediyor pazartesi gittiğim zaman hastaneye rahim ağzı uzunluğumu ölçtürcem bakalım hayırlısı inşallah tez zaman da geçer hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah
krdelen41 Naaznaaz ben canım 4 aydır kullanıyorum rahim ağzı uzunluğunu korumak için 24.haftadayım şuan 27 de bırakcam artık
gzl_2320 Naaznaaz evet bazılarında doğuma kadar sürüyormuş lekelenme, kanaması doğuma kadar aralıklı süren de varmış. İnşallah geçer biter şu zor günler de kucağımıza alırız 😊 rahim ağzı uzunluğuyla alakalı mı oluyor bu lekelenme
Naaznaaz Maliefem bende ölçtürcem bakalım pazartesi bakalım kaç çıkıcak inşallah geçer bir an önce hepimizin